Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Lássuk milyen új játékok születnek manapság...
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Ajaj, megjelent a II. rész.....
Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2521
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Bali »

Indie Retro News

YouTube

Pár megjegyzés alapján szintén nagyjából játszhatatlan lett. :)
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft
Avatar
Zimi
Hozzászólások: 207
Csatlakozott: 2013.08.13. 13:34
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Zimi »

Én csak úgy blindre megvettem, hát így jártam :)
10-féle ember van, aki érti a bináris aritmetikát és aki nem.
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Üdv,

Ajaj, eddig nem volt nagy baj, alig 115 mentés a 14. pályáig, de itt sajnos nagyon egy bug látszik. Ezt az ugrást nem tudom megcsinálni akárhányszor is próbálom, mert túl magas és mindig a jégcsapban köt ki. Ezernyi módon próbáltam, hát lehet, hogy eddig tartott a "szórakozás".
room.jpg
Ha bebizonyosodik, akkor garanciában javítják vagy Zimi, visszakérheted a pénzed :)

Pgyuri
Avatar
Zimi
Hozzászólások: 207
Csatlakozott: 2013.08.13. 13:34
Tartózkodási hely: Budapest
Kapcsolat:

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Zimi »

PGyuri, te aztán beletetted az időt :) Még nem volt érkezésem kipróbálni sem, lehet, hogy jobban járok, ha neki sem látok :)
10-féle ember van, aki érti a bináris aritmetikát és aki nem.
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Üdv,

Már ki is javítottam a BUG-ot ... a $C6A5 címre menjen $00 és a pálya teljesíthető.

Valószínűleg a tervezők nem kínlódták végig minden pályájuk oda-vissza.

Pgyuri
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Ehh, ezt a sértést ... kétségbe vonták, hogy valóban BUG van-e benne ... pedig tudhatnák, hogy alaposan utána szoktam járni a dolgoknak, mielőtt szólok. Szerző már készíti a javított változatot...

Pgyuri
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Kiadták az 1.1-et ... sokat nem ér, mert akkor elölről kellene kezdenem, ahhoz meg nincs kedvem ... meg amúgy is hamarabb megkeresem magam a POKE-ot.

Kapnak majd egy éles hangú kritikát, de előbb befejezem, hogy nem mondhassák, nem is láttam az egészet.

Pgyuri
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Üdv,

Végeztem vele, végül is szó szerint. Láttam, mi a vége, kikínlódtam addig még néhány pályát a BUG után. Részleteket összefoglalnám, de szerintem 1 karaktert se ér ez a játéknak nem nevezhető valami. Reklamálni nincs jogom, hiszen úgy ajánlotta magát, mint a poklok pokla, tehát csak az játsszon, izé valamizéljen vele (a játék és játszani szó használata nem megfelelő, lenne rá 4 betűs magyar szó, de ilyet nem írunk le), aki ezt vállalja.

NJózsi barátom kérése indít meg egy kicsit, hogy mégiscsak írjak valamit legalább a POKE körülményeiről. Majd meglátjuk. Tulajdonképpen motiválna is egy jó alapos és durva kritkát írni, hogy a programozója is érezze magát ott, ahova minket, JÁTÉKszeretőket próbált betolni.

Vicces, hogy egy röpke keresgélés után két POKE és a játék teljesen értékét veszti, de ez maradjon az üstben.

Pgyuri
Kapitany
Hozzászólások: 168
Csatlakozott: 2013.01.05. 09:03
Tartózkodási hely: Budapest

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Kapitany »

Ha valaha az életben játékot írok, akkor féltve fogom őrizni és dugdosni, nehogy Pgyuri kezei közé kerüljön! :D És az életek számát, az időt, a pénzt és hasonlókat mindenképpen egy olyan, többszörös függvényhalmaz fogja állítani, ami keresztül-kasul lépked a memóriában ide-oda, és úgy csökkenti az értékeket, hogy egy megfelelő helyre mutat a ROM-ban! :D :D

Üdv:
Kapitány
Válasz küldése

Vissza: “ZX Spectrum játék újdonságok”