2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Spectrum játékkazetta nyereményjáték...
Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2506
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Bali »

Az újak kedvéért:
Van pár tonnányi kazettám a garázsban ezért úgy döntöttem, hogy útjára indítok ezt a kis játékot. Hetente belenyúlok egy nagy szatyorba és kiveszek egy Spectrum játékkazettát. Ezt itt közzéteszem és aki a legtöbb pontot tudja prezentálni, megnyerte a kazit.
Most azt gondolom, hogy elég egy screenshot-ot beküldeni, nem hinném, hogy itt bárki is photoshoppal próbálkozna.
Elvben hetente, vasárnap éjfélig kell beküldeni a highscore-okat, de legkésőbb a következő játék beküldéséig.
A hét elég zűrös volt, ezért csak most teszem közzé az eheti játékot, viszont cserébe holnap még1x kihalászom valamit. Kivételesen a 11. hetit is a következő vasárnap éjfélig lehet beküldeni.
TechnicianTed.jpg
http://www.worldofspectrum.org/infoseek ... id=0005160
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft
Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2506
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Bali »

Az első három helyezett kap pontot: 3, 2, 1

A szabály egyébként evolócióval fejlődik, az is nyugodtan játsszon, aki nem szeretné a kazettát, mert Speccyalista pont jár a győzelemért, a kazetta ilyenkor azé lesz, aki a rangsorban a következő és persze igényli, és így tovább.

Megfontolom Pgyuri azon szabálymódosítási indítványát, miszerint minden résztvevő kapjon pontot. Azért valószínüleg az első x résztvevőben maximálnám ezt, ahol mondjuk x=10.
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft
Avatar
mezei
Speccyalista
Hozzászólások: 606
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:52

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: mezei »

Na, ez egy mocsok nehéz játék. Gondolom, itt az lesz a nyerő, aki több feladatot teljesít rövidebb idő alatt.
Ha az eddigi becsületes játékot preferáljuk, akkor azt hiszem egy-két teljesített feladatig juthatok el, ha engedélyezzük az emulátoros mentegetést/töltögetést, akkor kicsivel tovább.

Üdv
m/zx
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Üdv,

Ez "szokás" szerint egy rossz húzás volt. Mindenkinek figyelmébe ajánlom a sinclair.hu-n (2009. 9. hét) írt játékajánlom erről a játékról. Továbbá ebben pontot elérni nem lehet, nincs high score, sem egyéb. Már az első feladat teljesítése is majdnem lehetetlen. Végigjátszottam anno POKE hegyekkel, de teljesen lehangoló.

Régen volt egy versenyfelhívás és egy hatalmas díjat nyert, aki először teljesítette, de egyértelmű, hogy ezt feltöréssel tette meg, nem pedig végigjátszással.

Javaslom, hogy ezzel senki ne játszon egy kicsit se, főleg úgy ne, hogy az eredeti játék- és a tipshop-os leírást nem olvassa el előbb. Anélkül semmire nem lehet rájönni.

Mint a myspeccy bevezetése után egy rövid idővel írtam, Spectrumon nem lehet pontra menő versenyeket szervezni. A játékok töredékének töredéke alkalmas csak erre, mert nagyrészükben cheat, bug és egyéb hemzseg, a többi pedig nem pontra megy.

De hát hátha Kiki-nek ez nagyon be fog jönni, hiszen grafikailag csúcs az előző borzalomhoz képest.

Pgyuri
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Üdv,

Szabálymódosítási kérelem #3:

Pontegyenlőség esetén a beküldési sorrend legyen a meghatározó.

Szabály figyelmeztetés #1:

Nincs emulátorban töltögetés és mentés, az csalásnak minősül.

Mellékelve, hogy játszottam a játékkal (igaz 0.1 másodpercet). Ha elfogadott a szabálymódosítási kérelmem - ami teljesen reális és életszerű - akkor természetesen kazettaigényemről lemondok M/ZX részére, mert anélkül nehéz lesz megelőznie.

Pgyuri
Csatolmányok
0 pont
0 pont
Kiki
Hozzászólások: 35
Csatlakozott: 2012.01.09. 00:26

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Kiki »

Pgyuri írta:De hát hátha Kiki-nek ez nagyon be fog jönni, hiszen grafikailag csúcs az előző borzalomhoz képest.
Az előző borzalom azért jött be, mert nekem szórakoztató volt, szeretem az ilyen "labirintusban bolyongunk" típusú játékokat.
Ezeket a "mostnemjuteszembeasorozatneve" típusúakat viszont ki nem állhatom. Ez részemről kilőve.
Avatar
mezei
Speccyalista
Hozzászólások: 606
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:52

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: mezei »

Sziasztok!

Sosem voltam oda a sokak által nagyon nagyra becsült Hewson játékaiért, és ez nem fog a Technician Ted miatt megváltozni. A játékot úgy adták ki, hogy a kazettaborítóról mindössze az első három feladatra derül fény a 22-ből. De alapból szegény angol gyerek, aki megvette a játékot, nem tudhatta, hogy melyik szoba hol van, hiszen nem volt letölthető térképe sem. Magyarul első körben körül kellett, hogy nézzen, térképet készíteni, közben a szobák villogó tárgyait érintgetni, hátha a Task Completed számlálója megkönyörül rajta, és növeli az értékét. De ezt a módszert szinte lehetetlen követni emulátor nélkül. POKE meg csak fél évvel a kiadás után volt, szóval mit csináltak ezzel a játékkal a vásárlók? Nem értem... Mert alapvetően nem lenne ez rossz játék, annak ellenére, hogy csak egy JSW-klón, ha nem kellene össze-vissza rohangálni (ráadásul időre!), hanem szépen Manic Miner módjára szobánként megoldani a feladatokat.
Nem is kapott a Technician Ted különösebben jó kritikákat, általában 65-75%-okat. Kivéve a Crash magazint, tőlük 96%-ot kapott!
A versenyünkről: becsülettel próbálkoztam, ma délelőtt eljutottam a Ted's Desk szobába, de az addigi kb. 10 megőrzött életemet mind elvitte az asztalon rohangáló fiókos biszbasz, így nem tudtam elérni a minimális egy teljesített feladatot sem. Ezután elkapott a harctéri idegesség, és megfogadtam, hogy ma többet nem próbálkozom.

Üdv
m/zx
Avatar
mezei
Speccyalista
Hozzászólások: 606
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:52

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: mezei »

Részemről ennyi a maximum, úgy érzem:
Technician Ted - 1.jpg
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Üdv,

Nem szabad ekkora lyukat hagyni, a 3. feladat már szinte lehetetlen, de 2-ig bírható volt :)

Anno nagyon sokat játszottam ezzel a játékkal, az egész térkép a fejemben volt, de semmit nem sikerült elérni.

A csúcs az még, hogy egy-egy feladat után átrendez bizonyos pályákat, így új - időnként rövidített - utak nyílnak, amelyek szükségesek a teljesítéshez.

Ami nekem zavaros, hogy a képem szerinte egyértelműen látható, hogy kicsúsztam a 2. feladatra szánt időből, de mégis megadta, de vele párban az életjelző csík megváltozik, pöttyök jelennek meg benne. Ez még későbbi feladatoknál jobbra ki is scrollozódik, vagyis teljes zűrzavar.

Lényeg, hogy egy programozásilag CSÚCS játékot - nincs lassulás, akárhány sprite mozog, folyamatos, jó zene, pontos időzítések, szép grafika, nagy térkép, jó megoldások - sikerült úgy eltolniuk a játszhatatlanságba, hogy az ember a fejét veri a falba. "Miért tettétek?!?"

Pgyuri
Csatolmányok
2 pont
2 pont
Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 597
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Pgyuri »

Időközben rájöttem...

szóval elvben ki lehet csúszni az időből, de a következő feladat teljesítésénél, azaz 1. tárgy megérintésénél, elindul a pöttyök jobbra scrollozása és bizony ha kiérnek jobbra, mielőtt a 2. tárgyat megérintenénk, azonnal kirúgnak minket, lényegtelen mennyi életünk van.

Emlékszem is, volt egy feladat, amire kb. 10 másodpercet adtak a 2 érintés között is!

Tiszta bolondok voltak a programozók.

Pgyuri
Válasz küldése

Vissza: “Zsákbakazetta”