Oldal: 2 / 2

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Elküldve: 2020.10.21. 09:39
Szerző: Bali
Kapitany írta: 2020.10.21. 09:17 És az életek számát, az időt, a pénzt és hasonlókat mindenképpen egy olyan, többszörös függvényhalmaz fogja állítani, ami keresztül-kasul lépked a memóriában ide-oda, és úgy csökkenti az értékeket, hogy egy megfelelő helyre mutat a ROM-ban! :D :D

Üdv:
Kapitány
Esélyed sincs... :)

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Elküldve: 2020.10.21. 09:42
Szerző: Bali
Felvetődik a kérdés, hogy vajon a fejlesztő végig tesztelte-e az összes pályát vagy ennyire advanced gamer?

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Elküldve: 2020.10.21. 10:13
Szerző: Pgyuri
Üdv,

Egyértelműen nem tesztelte végig, ugyanis akkor nem lett volna benne a teljesen nyilvánvaló bug. Továbbá van olyan pálya, amely napokig BUG-osnak tűnt, végül sikerült megoldani, de csak úgy, hogy ezernyi állapotmentést csináltam (lényeg, hogy 3 mozgó lényt kellett összehangolni és csak egy adott pillanatban lehetett teljesíteni a 4 ugrásból álló sort). Nem lebecsülve, de a programozója nem vette a fáradtságot játszani vele, mert ha tette volna, akkor kb. ugyanannyi időbe került volna neki is végignyomni, mint nekem.

És akkor nem beszéltem az utolsó pályáról.

Részletek később.

Pgyuri

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Elküldve: 2020.10.21. 10:36
Szerző: Pgyuri
Üdv,

Bármilyen játékkal szívesen játszom, ami felkelti az érdeklődésem. Sokkal szívesebben játszom vele, mint hogy azzal kelljen tökölni, hogy miképp javítsam ki a BUG-ot vagy hogyan tegyem játszhatóvá. Ez a valami sajnos teljesen alkalmatlan volt minden élvezetre, de hagy javítsam is ki magam, mert a 25-ből egy, azaz egy olyan volt, amit kínlódás nélkül, szórakozva, töprengve kellett megoldani. Kár, hogy senki nem fogja látni és kipróbálni, mert az volt az egyetlen értelmes pontja az egész valamimenetnek.

Pgyuri