Gunfright disassembly

Módszerek, módszertanok alkalmazása Spectrumon...
z0d
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2012.01.09. 13:30

Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: z0d »

Sziasztok,

Valaki fejtette mar vissza a fenti jatekot? A neten csak automata disassemlyt talaltam, amiben nincsenek meg a rutinok nevei.
Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2537
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

Re: Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: Bali »

Miért pont ez?
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft
Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2537
Csatlakozott: 2012.01.06. 12:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

Re: Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: Bali »

Nézzük meg Betelgeuse fejlesztésével.
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft
z0d
Hozzászólások: 39
Csatlakozott: 2012.01.09. 13:30

Re: Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: z0d »

Bali írta: 2019.07.22. 18:53Miért pont ez?
Kivancsi vagyok mi alapjan helyezi el az ellenseget a palyan. Gondolom random. Igazabol eleg lenne a bandita elhelyezo rutin cime is.
Avatar
BetelGeuse
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2012.01.09. 15:42

Re: Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: BetelGeuse »

A DisEdit-em szintén automata ebből a szempontból, a rutinok elejére generál egy címkét, de az alapban a címre hivatkozás. A program visszafejtése során, ha rájöttünk a rutin funkciójára, ez a generált címke persze lecserélhető valódi címkére (egyszer megadva egy külső segédállományban). Onnan kezdve az újabb fordításokban azt használja.
Ave: BetelGeuse
Válasz küldése

Vissza: “Programozástechnika”