Gunfright disassembly

Módszerek, módszertanok alkalmazása Spectrumon...
z0d
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2012.01.09. 14:30

Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: z0d » 2019.07.22. 10:25

Sziasztok,

Valaki fejtette mar vissza a fenti jatekot? A neten csak automata disassemlyt talaltam, amiben nincsenek meg a rutinok nevei.

Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2328
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

Re: Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: Bali » 2019.07.22. 18:53

Miért pont ez?
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft

Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2328
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

Re: Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: Bali » 2019.07.22. 18:55

Nézzük meg Betelgeuse fejlesztésével.
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft

z0d
Hozzászólások: 38
Csatlakozott: 2012.01.09. 14:30

Re: Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: z0d » 2019.07.23. 11:55

Bali írta:
2019.07.22. 18:53
Miért pont ez?
Kivancsi vagyok mi alapjan helyezi el az ellenseget a palyan. Gondolom random. Igazabol eleg lenne a bandita elhelyezo rutin cime is.

Avatar
BetelGeuse
Hozzászólások: 59
Csatlakozott: 2012.01.09. 16:42

Re: Gunfright disassembly

Hozzászólás Szerző: BetelGeuse » 2019.07.23. 19:39

A DisEdit-em szintén automata ebből a szempontból, a rutinok elejére generál egy címkét, de az alapban a címre hivatkozás. A program visszafejtése során, ha rájöttünk a rutin funkciójára, ez a generált címke persze lecserélhető valódi címkére (egyszer megadva egy külső segédállományban). Onnan kezdve az újabb fordításokban azt használja.
Ave: BetelGeuse

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 0 vendég