ULAplus szabvány a gyakorlatban

Módszerek, módszertanok alkalmazása Spectrumon...
Avatar
Bali
Site Admin
Hozzászólások: 2226
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

ULAplus szabvány a gyakorlatban

Hozzászólás Szerző: Bali » 2019.03.16. 10:44

Az Spv-ben megjelenő cikksorozat nyomán kicsit vesézgessük a témát.
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft

csaba
Speccyalista
Hozzászólások: 245
Csatlakozott: 2012.01.09. 19:18
Rádióamatőr hívójel: HG5BMU
Tartózkodási hely: Surány
Kapcsolat:

Re: ULAplus szabvány a gyakorlatban

Hozzászólás Szerző: csaba » 2019.03.18. 15:14

Mint már beszéltünk róla Balival, jó lenne, ha valahogy kitalálná, hogy ha egy attr négyzetben több színre lenne szükség, azt kipótolná akár pixelenként különböző színűre.
Tehát amikor a sprite elhalad egy egyébként más színű háttér előtt, akkor sem a háttér sem a sprite nem színeződne át a másiknak megfelelően, megtartaná az eredeti különböző színét. (nem "kockásodna")
Ehhez biztosan kellene még bőven processzoridő a pi-ben és valami intelligens algoritmus is.

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég