2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Spectrum játékkazetta nyereményjáték...
Avatar
mezei
Hozzászólások: 559
Csatlakozott: 2012.01.06. 14:52

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: mezei » 2017.03.22. 10:59

Pgyuri írta:Nem szabad ekkora lyukat hagyni, a 3. feladat már szinte lehetetlen, de 2-ig bírható volt :)
Emlékszem, hogy egyszer nekem is sikerült a kettő, de most nem fog menni, ha csak azt nézem, hogy nekem 4 perccel tovább tartott egy feladat megoldása, mint neked a kettő, ráadásul tizensok élettel többet buktam el...

Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 538
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Pgyuri » 2017.03.22. 11:07

Az a helyzet, hogy a 2. feladat előtt még megvolt mind a 32 életem, csak elfelejtettem az időzítési és ugrási sorrendet, így fogyott el olyan sok :)

A 3. task nagyon ocsmány, mert ott beugrani a folyosóba abszolút pixel pontos ugrást követel (bár a legtöbb helyen az kell) és utána még loholás az egész.

Felejtendő az egész játék.

Mellesleg van párja, azaz folytatása Costa Capers néven. Ahogy az orosz mondja: tózse

Szerintem bebizonyosodik, hogy Spectrumra a jó játékok száma olyan apró töredék, hogy ha nagyvonalakban nézzük, akkor 0. Zavart is anno, hogy Commodore-s ismerősöknek alig tudtam olyan játékot mutatni, amit jónak minősítettem. Mert hiába a szép külcsíny, ha belül trutyi. Talán ha Bali kihúzza a Dan Dare 1. részét, akkor csettintek egyet, hogy ez igen, ez jó játék volt.

Pgyuri

Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 538
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Pgyuri » 2017.03.22. 17:17

Egy menet eredményei:

1. feladat 8:55 (határ 8:56)
2. feladat 9:07 (határ 9:09)
3. feladat 9:26 (határ 9:27) eddig a pontig 3 élet veszett el és őrült rohanással telt.

A pötty csík titokzatossága kezd megfejtődni....nem függ attól, hogy kicsúszok-e az időből, hanem azt jelzi, hogy a következő feladatnál mennyi időm van az 1. villogó érintéstől a 2. villogó elérésére! Ráadásul a pöttyök az életszám csíkban jelennek meg, így minél kevesebb életem van, annál kevesebb időm is a teljesítésre.

Borzalom!

Ha valaki a 4. feladat termét képes egyáltalán időre elérni, majd teljesíteni, akkor térde borulok előtte.

És elfelejtettük, de készült egy Technician Ted Megamix is még akkor régen, ami bővítve lett még további pályákkal és feladatokkal.

3 dolgot nem tudok felfogni:

- az Univerzumot
- az ampert és a voltot
- ennek a játéknak a létezését

Egyikre sincs esélyem.
Csatolmányok
kep5.jpg
3 pont

Avatar
mezei
Hozzászólások: 559
Csatlakozott: 2012.01.06. 14:52

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: mezei » 2017.03.22. 19:45

Pgyuri írta:1. feladat 8:55 (határ 8:56)
2. feladat 9:07 (határ 9:09)
3. feladat 9:26 (határ 9:27) eddig a pontig 3 élet veszett el és őrült rohanással telt.
Gratulálok a türelmedhez és a teljesítményedhez is! Teljesíteni a Technician Ted 13,63%-át emberfeletti teljesítmény! Ezek után bármire képes leszel :)

Üdv
m/zx

ui: gyakorlásképp próbálkoztam visszatöltögetéssel, de a harmadik feladatig el sem tudok jutni :(

Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 538
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Pgyuri » 2017.03.23. 10:31

Üdv,

Köszönöm, de türelem nem kellett hozzá :) A 3. feladat 2. próbálkozásra lett meg, annyira nem nehéz, ha tudod azt a 2 ugrást, amivel meg kell oldani a gyors odajutást. A 4. feladat már annál inkább bosszantó volt, mert eljutni se volt egyszerű, de az ottani teljesítés nem sikerült.

Viszont rehabilitálnom kell a játék készítőit!

Nézzük csak, hogy is zajlott egy haldokló kapitalista országban, ahol léteztek szerzői jogok, a programok terjesztése, eladása.

Egy programozó fogta magát, írt egy játékot. Ha nagyobb cégnél tette, akkor az már előre kezdte behirdetni, azaz a sajtókapcsolatán keresztül kiszivárogtatott róla információkat vagy más játékainak hirdetése mellé odatette a készülő programja ajánlását is.

Elkészült a mű, mehetett hirdetésbe, azaz fizetett azért, hogy az emberek tudomást szerezzenek remek programjáról. De mi is a legjobb reklám ? Amiért fizetni kell ? NEM, hanem ami ingyen van! Vagyis az olvasói levelek, amelyek bekerültek az újság hasábjaira és ecsetelték, hogy mit hogyan kell a játékban csinálni. Ehhez még hozzájöttek a szerintem "ál-olvasóiak" is, ahol maguk a cégek írtak meg információkat magánember mögé bújva. Ennél a játéknál a készítők saját maguk is publikálták először az első 10 feladatot, majd a további 11-et, így csinálva ingyenreklámot a játéknak.

És valljuk be, melyikünk ne vett volna meg egy programot úgy, hogy állandóan olvas róla.

Ehhez viszont kell az embertelen nehézség is, mert ha 5 perc alatt végig lehet nyomni, akkor eltűnik hamar a színről és nem hoz további bevételt.

Előkerestem 2009.09.10-i levelem, amelyben a ZX Computing 1985. októberi számából emeltem ki egy képet (lásd alul):

David Adams bácsi mosolyog rajta, de valamit nem értek. A programot nem ő
írta, így a "completing" szót nem úgy kell értenem, hogy ő fejezte be, hanem
ő volt az első, aki végigcsinálta.....na de ez hogyan derült ki ? Ugyanis a
Technician Ted játékhoz nem kapcsolódott versenyfelhívás, se telefonszám a
végét elsőnek megmondó részére, se semmi. Ráadásul aki a "Játékajánló"
rovatban olvasta leírásom, tudhatja, hogy lehetetlen végigcsinálni csalás,
POKE és egyéb hack nélkül.

No ennyi, Tedből elég :)

Pgyuri
Csatolmányok
kep6.jpg
A rejtélyes cikk

Avatar
mezei
Hozzászólások: 559
Csatlakozott: 2012.01.06. 14:52

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: mezei » 2017.03.23. 14:09

Szia Pgyuri!

Hát igen, miért is lenne különb a szoftveripar a zene, film, meg bármilyen más szórakoztatóipari ágnál? Használnak mindenféle eszközt, amitől nőhet az eladás.
Ettől függetlenül azt gondolom, hogy a játék projektvezetője (voltak ilyen beosztású egyének minden nagyobb kiadónál, akik ostorral csapkodták a programozókat és a művészeti részleget) mellényúlt ezzel a játszhatóságot végtelenségig nehezítő megközelítéssel. Eleve egy egyszerű klónnál a játék kidolgozottsága sokkal jobb, az egy képernyőn két tárgy érintése is új ötlet volt, a szobák a lehetőségekhez képest változatosak nehézség és technika szempontjából is, tehát lazán megcsinálhatták volna a játékot bolyongásmentesre is. És még abban az esetben is berakhattak volna egy 'checkpoint' opciót könnyítésként, hogy ha pl. eléred a 3., 6., 9... teljesített feladatot, akkor onnan folytathatod következő játékban. A játék jelen állapotában nem rossz ugyan, de elég gyenge, más koncepcióval viszont ha nem is klasszikus, de egy remek játékot letetett volna belőle faragni.

Üdv
m/zx

Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2309
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

Re: 2017. 11. heti zsákbakazetta: Technician Ted

Hozzászólás Szerző: Bali » 2017.03.30. 16:00

Akkor a végeredmény a következő:

1. Pgyuri - 3
2. m/zx - 1
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft

Válasz küldése

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég