Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Lássuk milyen új játékok születnek manapság...
Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2452
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Bali » 2020.10.21. 09:39

Kapitany írta:
2020.10.21. 09:17
És az életek számát, az időt, a pénzt és hasonlókat mindenképpen egy olyan, többszörös függvényhalmaz fogja állítani, ami keresztül-kasul lépked a memóriában ide-oda, és úgy csökkenti az értékeket, hogy egy megfelelő helyre mutat a ROM-ban! :D :D

Üdv:
Kapitány
Esélyed sincs... :)
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft

Avatar
Bali
Alapító tag
Hozzászólások: 2452
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34
Tartózkodási hely: Budapest III.
Kapcsolat:

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Bali » 2020.10.21. 09:42

Felvetődik a kérdés, hogy vajon a fejlesztő végig tesztelte-e az összes pályát vagy ennyire advanced gamer?
-= Bali =-
(c) 1983-2017 Evil-Soft

Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 592
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Pgyuri » 2020.10.21. 10:13

Üdv,

Egyértelműen nem tesztelte végig, ugyanis akkor nem lett volna benne a teljesen nyilvánvaló bug. Továbbá van olyan pálya, amely napokig BUG-osnak tűnt, végül sikerült megoldani, de csak úgy, hogy ezernyi állapotmentést csináltam (lényeg, hogy 3 mozgó lényt kellett összehangolni és csak egy adott pillanatban lehetett teljesíteni a 4 ugrásból álló sort). Nem lebecsülve, de a programozója nem vette a fáradtságot játszani vele, mert ha tette volna, akkor kb. ugyanannyi időbe került volna neki is végignyomni, mint nekem.

És akkor nem beszéltem az utolsó pályáról.

Részletek később.

Pgyuri

Avatar
Pgyuri
Alapító tag
Hozzászólások: 592
Csatlakozott: 2012.01.06. 13:34

Re: Danterrifik II. (Toku Soft, 2020, 48K)

Hozzászólás Szerző: Pgyuri » 2020.10.21. 10:36

Üdv,

Bármilyen játékkal szívesen játszom, ami felkelti az érdeklődésem. Sokkal szívesebben játszom vele, mint hogy azzal kelljen tökölni, hogy miképp javítsam ki a BUG-ot vagy hogyan tegyem játszhatóvá. Ez a valami sajnos teljesen alkalmatlan volt minden élvezetre, de hagy javítsam is ki magam, mert a 25-ből egy, azaz egy olyan volt, amit kínlódás nélkül, szórakozva, töprengve kellett megoldani. Kár, hogy senki nem fogja látni és kipróbálni, mert az volt az egyetlen értelmes pontja az egész valamimenetnek.

Pgyuri

Válasz küldése

Vissza: “ZX Spectrum játék újdonságok”

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 2 vendég